Lhéngua mirandesa: tradiçon i feturo
Colóquio
Reitoria da Universidade do Porto – Casa Comum
20 de fevereiro de 2026
Lhéngua mirandesa: tradiçon i feturo
O Instituto de Lexicologia e Lexicografia da Língua Portuguesa da Academia das Ciências de Lisboa e o Centro de Estudos Mirandeses da Universidade do Porto promovem, no próximo dia 20 de fevereiro de 2026, um colóquio sobre a língua mirandesa, Lhéngua mirandesa: tradiçon i feturo, integrado nas celebrações do Dia Internacional da Língua Materna.
Este encontro reunirá oradores convidados para refletir sobre a língua mirandesa, o seu património e a sua vitalidade na atualidade, sublinhando a importância das línguas maternas na preservação e promoção da diversidade cultural e linguística.
L Anstituto de Lhexicologie i Lhexicografie de l’Academie de las Ciéncias de Lisboua i l Centro de Studos Mirandeses de l’Ounibersidade de l Porto promuoben, ne l próssimo die 20 de febreiro de 2026, un colóquio subre la lhéngua mirandesa, Lhéngua mirandesa: tradiçon i feturo, antegrado nas celebraçones de l Die Anternacional de la Léngua Materna.
Este ancontro ajuntará ouradores cumbidados para refletir subre la lhéngua mirandesa, l sou patrimonho i la sue bitalidade n’atualidade, sublinhando l'amportáncia de las lhénguas maternas na preserbaçon i promoçon de la dibersidade cultural i lhenguística.
PROGRAMA [a disponibilizar em breve]
ORGANIZAÇÃO
Instituto de Lexicologia e Lexicografia da Língua Portuguesa | Academia das Ciências de Lisboa (Ana Salgado & António Bárbolo Alves)
Centro de Estudos Mirandeses da Universidade do Porto (José Merinhos)